na szyję.

warunki życia, funkcjonowanie psychospołeczne) oraz współpracy z innymi specjalistami, instytucjami i organizacjami. 3. Dobierać narzędzia do realizacji planu kompleksowej opieki nad podopiecznym. 4. Opracować projekt zasad współpracy z podopiecznymi i innymi znaczącymi dla podopiecznego osobami. 5. Dobrać metody, techniki, narzędzia realizacji oraz kontroli ( monitoring, ewaluacja itp.) poszczególnych etapów i form opieki. 6. Opracować harmonogram działań opiekuńczych realizowanych w ramach kompleksowego planu opieki z uwzględnieniem możliwości podopiecznego oraz warunków środowiska życia. Etap praktyczny egzaminu – 28 – 3.3. Komentarz do standardu wymagań egzaminacyjnych Zadania egzaminacyjne będą opracowywane na podstawie zadania o treści ogólnej sformułowanego w standardzie wymagań egzaminacyjnych dla zawodu. Treść ogólna umożliwia przygotowanie wielu różnorodnych zadań egzaminacyjnych, wynikających z różnorodności przypadków wymagających przygotowanie usług opiekuńczośrodowiskowych. W zadaniu egzaminacyjnym będą przedstawione dane o osobie, która wymaga opieki, opis aktualnej sytuacji, opis stanu zdrowia, przebytych chorób, określony stopień niepełnosprawności, stopień wydolności fizycznej. Dane te mogą być przedstawione http://www.e-fizjoterapia.edu.pl/media/ wózek i w tej samej chwili zauważyła obok siebie Nikosa. - Pozwól - powiedział, odbierając jej wózek. - Znoszenie z tych stromych schodów aż tylu rzeczy na raz może być bardzo niebezpieczne. - Dziękuję, poradzę sobie - prychnęła Carrie. - Skoro już jestem tutaj, to chyba mogę ci pomóc? Nie ma sensu, żebyś ryzykowała skręcenie karku, jeśli nie musisz tego robić. Co gorsza, mogłabyś przy okazji zrobić krzywdę mojemu bratankowi. - Niczym nie ryzykuję - powiedziała, ale przestała R S się szarpać z Nikosem. Doszła do wniosku, że im

Susan. - Więc najwyraźniej zapachy potrafią kłamać. Mogę powiedzieć tyle, że Fernand Point musi przewracać się w grobie. Po nakręceniu pierwszego odcinka Lizzie, Susan i Ar-den odlecieli z Lyonu do Nicei, skąd samochodem Sprawdź Umiejętności sprawdzane w części drugiej ujęto w dwóch obszarach wymagań: • czytanie ze zrozumieniem informacji przedstawionych w formie opisów, instrukcji, tabel, wykresów, • przetwarzanie danych liczbowych i operacyjnych. W etapie praktycznym egzaminu sprawdzane umiejętności są związane z zadaniem o treści ogólnej. Z zadaniem ogólnym związane są odpowiednie układy umiejętności. Zakres egzaminu w tym etapie obejmuje w zależności od zawodu i jego specyfiki • opracowanie projektu realizacji określonych prac lub • opracowanie projektu realizacji i wykonanie określonych prac. Standard wymagań egzaminacyjnych dla zawodu stanowi podstawę do przygotowania zadań egzaminacyjnych dla obu etapów egzaminu. Oznacza to, że zadania egzaminacyjne będą sprawdzały tylko te umiejętności, które zapisane są w standardzie wymagań